Julbutik!

Igår besökte jag ju som sagt Hantverkgårdens julbutik. Åh så mysigt det var där! En liten röd lada på landet med massor utav fin inredning! De hade även en liten skafferi avdelning med kolor, sirap, safter osv. Perfekt om man ska ge bort en korg med massa godsaker i julklapp till någon! Jag kommer definitivt åka tillbaka innan jul :-)




Ljushållaren ska jag ha mitt "decemberljus" i, 79:- kostade den.
Pepparkakskola och chokladkola 24:-/st.
Kanelen (som jag ska sätta i blom eller ljusarrangemang) 10:-

Den lilla skylten & presentpappret svängde jag förbi å köpte på City Gross efteråt ;-)


Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Riktigt fina saker du har hittat :)

2011-11-21 @ 17:35:24
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/
Postat av: emma

Jag vill också ha en sån ljushållare! vart låg butiken?

2011-11-23 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0