Gå-bort-presenter

Gick in på Åhléns häromdagen. De var då i full gång med att få fram alla julsaker. Jag doftade lite på ljus som luktade pepparkaka eller blodapelsin. Himla goda båda två! 69kr gick de på, men jag avvaktade så ingen följde med mig hem denna gången.
 
Annars har de ju lite små förpackningar med bland annat Julte eller påsar med skumtomtar eller blandade polkagrisar. Perfekta gå-bort-presenter om man blir bjuden till glöggmingel eller luciafirande! 49kr kostar de allra flesta.
 
Har ni andra förslag på gå-bort-presenter (förutom blommor) som är mest som en symbolisk sak att ge bort? :)

Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Finns mycket fint på Åhlens så det blir nog en tripp dit för mig också snart :)

2013-10-11 @ 22:58:07
URL: http://amandasjul.blogg.se
Postat av: Olivia - LJUVA JUL

Åh vilka härliga förpackningar! Blir sugen på teet :)

2013-10-12 @ 00:34:39
URL: http://ljuvajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0