Lussebulle eller lussekatt




Bakade lussebullar för andra gången nånsin. Dessa blev bättre än förra årets, då jag råkade ha ihjäl jästen med för varm mjölk ;-) Men dessa blev riktigt fluffiga! Smakade gott också, sen kanske jag gjorde de en aningen för stora, men det funkar! Gjorde dock en liten miss och det var att jag inte hade några russin hemma som jag trodde. Blev som ni ser tre plåtar lussebullar, närmare sagt 28 stycken. Enligt recept skulle det bli 35, men jag gjorde ju dem som sagt en aningens större :-)


Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Så gott :D

2011-12-11 @ 11:39:10
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar lussebullsdoften!
// Therese

2012-10-07 @ 08:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0